מדיניות אספקה:

    • האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכתובת הלקוחה כפי שהוזנה על ידה בעת ביצוע הרכישה באתר.
    • הזמנות שיבוצעו באתר יטופלו ויסופקו בלוחות הזמנים הבאים:
      • עד 5 ימי עסקים, באמצעות שליח עד הבית;
      • עד 3 ימי עסקים באמצעות איסוף עצמי (יש לתאם הגעה מראש).

״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.

  • עלות ההזמנה אינה כוללת את עלות המשלוח. עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.
  • האתר רשאי לקבוע סכום מינימום להזמנה באתר ולעדכן אותו בכל עת.
  • במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמינה.
  • במידה והלקוחה לא תהיה נוכחת בביתה בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוחה.
  • במקרה שהלקוחה תציין בהזמנה או לאחר מכן כי היא מסכימה שההזמנה תושאר ליד הדלת או אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה, האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים ליד הדלת או אצל שכן תהא של הלקוחה.
  • אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:
    • ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;
    • חברת השליחויות של האתר מבצעת חלוקה באותו אזור;
    • אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.
  • האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:
    • כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;
    • מסיבות הקשורות לחברת השליחויות;

סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.

מדיניות החזרות, שינוי וביטול הזמנות:

      • בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון.
      • החזר, שינוי או ביטול הזמנה יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוחה את ההזמנה.
      • ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצעה הלקוחה את ההזמנה בלבד.
      • החזר, שינוי או ביטול הזמנה לא יתאפשרו במידה וחלפו 14 יום מקבלת ההזמנה.
      • החזר, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוחה תקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
      • במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוחה התחרטה (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר, יחולו ההוראות הבאות:
        • על הלקוחה להשיב את המוצר לאתר כאשר הוא במצבו כפי שקבלה אותו, ללא פגע או פגם;
        • המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;
        • העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוחה;
        • יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם).
      • במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, הלקוחה תשיב את המוצר הפגום לאתר והאתר ידאג לתיקון או להחלפת המוצר.
      • מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוחה ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין, הלקוחה לא תקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
      • האמור לעיל כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.

צרי קשר:

        • האתר מקפיד על קיום הוראות החוק ומכבד את זכותם של משתמשי האתר ואחרים לפרטיות ולשם טוב. אם את סבורה כי פורסם באתר תוכן הפוגע בך מטעם כלשהו, נא פני אלינו לפי הפרטים שלהלן ואנו נשתדל לטפל בפנייתך בכל ההקדם. פניות כאמור ניתן להעביר באמצעים הבאים:

כתובת: נקאש 7, פתח תקווה;

טלפון: 053-473-8605;

כתובת דואר אלקטרוני:  Support@shimmer.co.il

 

כל הזכויות בתקנון זה שמורות לדניאל בחרי עורכי דין ואין להעתיק, לשכפל או להפיץ אותו.

עדכון אחרון: אוגוסט 2023

בכפוף לתקנון המלא.

עגלת קניות